maandag 12 augustus 2013

Triomf en Liliansbeelden

Mijn nieuwste beeld Triomf is zaterdag verkocht, nog voor ik het hier kon lanceren. Wat dat betreft lijkt de naam wel een schot in de roos, want dat feit vind ik op zich al een triomf :) Gelukkig is de oplage 8,  er zijn er nog 7 te gaan.

Ik heb het gemaakt met het idee: durf te dromen en  laat je bij het najagen niet ontmoedigen door angst en twijfels.
Zo wilde ik het eerst noemen: doubt kills dreams.  Maar toen het beeld af was kwam dat voor mijn gevoel toch niet niet overeen met wat ik zie:
de uitzinnige blijheid waarmee deze man uiting geeft aan zijn succes.

De vraag die blijft:
Wijst hij naar het onzichtbare publiek omdat ze hem ondersteund hebben om te komen waar hij nu is, of wijst hij naar hen alsof hij wil zeggen: KIJK DAN het kon wel.....




 
 
 
 
 

materiaal Brons
inclusief sokkel natuursteen 50cm
oplage 1 van 8

 






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten