donderdag 7 juli 2011

Liliansbeelden en Kinderen die kunst ook geweldig vinden!!!!


Zo prachtig als mijn beelden vorig jaar op de kunstmarkt te Venray stonden tussen de sproeiende fonteinen, zal dit jaar niet het geval zijn. Hoe mooi het er ook uitzag, ik denk niet dat ik zo'n dag nog een keer overleef. Ik stond daar op verzoek van de organisatie de fontein "op te leuken". Dat is op alle fronten gelukt. Ik kreeg veel te horen dat de gemeente de beelden zou moeten aankopen omdat het zo prachtig stond, maar dat was nog niets vergeleken met de dankbaarheid van  de plaatselijke jeugd: zij waren absoluut  lyrisch............ over het feit dat ze nu niet alleen konden rennen en fietsen door de waterstralen maar dat er  pylonen tussen waren geplaatst waar ze het nu ook nog zigzaggend omheen konden doen!!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten