vrijdag 6 mei 2011

Liliansbeelden en het weerbericht


 

Tuurlijk super handig allemaal dat we van te voren weten hoe het weer zal worden. Buienradar ff checken voor je je in je tennispakje gaat hijsen doe ik zelf ook regelmatig. Maar sinds ik ettelijke weekenden met mijn beelden in de buitenlucht sta ben ik niet meer zo'n fan van elk uur te kunnen/moeten horen dat het dat weekend ineens lijkt alsof de herfst al vroeg is ingezet met fijne rukwinden en regen die zelfs hier en daar in ijzel over kan gaan. Of zoals voor morgen als ik in de tuinen van Appeltern sta dat ze verwachten dat de mussen dood van het dak af komen tuimelen op zaterdag en dat het zondag - voor heel veel mensen - eindelijk heerlijk gaat hozen.  Als je mij bent en nog met opbouwen van de hele expositie moet beginnen, dan vraag je je misschien net als ik af of het wel zo'n vooruitgang is dat we tegenwoordig precies van te voren kunnen weten wat ons te wachten staat op dit gebied. Hahahahahahaha, ik ga gewoon opbouwen hoor, zolang Erwin Krol en consorten nog regelmatig hun excuses staan aan te bieden op tv blijf ik positief gestemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten